30.01.2018 пройшло засідання педагогічної ради «Педагогіка партнерства –
нарізний камінь інклюзивної освіти в умовах НУШ»
На засідання були розглянуті питання:
1.Педагогіка партнерства як ключовий компонент формули НУШ у
контексті інклюзивної освіти – заступник директора з НВР
Іванюта Т.В.
2.Нормативно-правове забезпечення інклюзивної освіти – педагог
соціальний Томшинська О.С.
3. Психологічна підготовка партнерів навчально-виховного процесу
до впровадження інклюзивної освіти – практичний психолог
Пікар А.О.
3.1. Виховання толерантного ставлення учнів до проблем дітей з
інвалідністю – класний керівник Манойлова Т.І.
3.2.Залучення батьківської громадськості до підтримки дітей з
особливими потребами – класовод Величко М.М.
3.3.Виховання стосунків між учнями школи та особливими
дітьми – класний керівник Горлач Л.В.
4. Психолого-педагогічний підхід до навчання дітей з особливими
освітніми потребами – вчитель-предметник Садовін А.М.
4.1. Значення технічного забезпечення у роботі з учнями, які
отримують знання за на індивідуальною формою навчання на
уроках хімії – вчитель хімії Черемісіна Р.М.
Засідання педради пройшло в дуже емоційній формі. Колектив прийшов
до висновку, що підготовка до інклюзивної освіти в школі, яка ведеться
протягом 2 років як вчителями-предметниками так і класними керівниками
дала свої результати та висвітлила питання для подальшої роботи. Також
з’явилися нові наробітки, які дозволили вивести індивідуальне навчання на
новий рівень.