FacebookTwitterVKontakteПідписатися на RSS

30.01.2018 пройшло засідання педагогічної ради «Педагогіка партнерства –
нарізний камінь інклюзивної освіти в умовах НУШ»
На засідання були розглянуті питання:
1.Педагогіка партнерства як ключовий компонент формули НУШ у
контексті інклюзивної освіти – заступник директора з НВР
Іванюта Т.В.
2.Нормативно-правове забезпечення інклюзивної освіти – педагог
соціальний Томшинська О.С.
3. Психологічна підготовка партнерів навчально-виховного процесу
до впровадження інклюзивної освіти – практичний психолог
Пікар А.О.
3.1. Виховання толерантного ставлення учнів до проблем дітей з
інвалідністю – класний керівник Манойлова Т.І.
3.2.Залучення батьківської громадськості до підтримки дітей з
особливими потребами – класовод Величко М.М.
3.3.Виховання стосунків між учнями школи та особливими
дітьми – класний керівник Горлач Л.В.
4. Психолого-педагогічний підхід до навчання дітей з особливими
освітніми потребами – вчитель-предметник Садовін А.М.
4.1. Значення технічного забезпечення у роботі з учнями, які
отримують знання за на індивідуальною формою навчання на
уроках хімії – вчитель хімії Черемісіна Р.М.
Засідання педради пройшло в дуже емоційній формі. Колектив прийшов
до висновку, що підготовка до інклюзивної освіти в школі, яка ведеться
протягом 2 років як вчителями-предметниками так і класними керівниками
дала свої результати та висвітлила питання для подальшої роботи. Також
з’явилися нові наробітки, які дозволили вивести індивідуальне навчання на
новий рівень.

/Files/images/27332424_1991882034467459_4885890229037116860_n.jpg /Files/images/27336258_1991883051134024_6798959491751163153_n.jpg /Files/images/27336694_1991883024467360_2496442568255026160_n.jpg /Files/images/27541109_1991883117800684_4141687488401446129_n.jpg /Files/images/27544694_1991884661133863_4208666914176316043_n.jpg /Files/images/27545285_1991883527800643_6200983052423916808_n.jpg /Files/images/27545311_1991883214467341_3867269731588725078_n.jpg /Files/images/27657190_1991883164467346_9154241038227004846_n.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 222