FacebookTwitterVKontakteПідписатися на RSS

Тренінг «Наукові досягнення творчої педагогічної лабораторії»

Цільова аудиторія:

заступники директорів з ВР об’єднуються у групи:

І група: вчителі;

ІІ група: батьки учнів;

ІІІ група: члени шкільного самоврядування (9-11 клас)

Тема: «Моделювання акмеологічного простору, сприятливого формуванню національної свідомості учнів».

Мета: створити модель акмеологічного простору, сприятливу досягненню учнями вершини національної свідомості.

Обладнання:

- мультимедійна дошка;

- 3 акме-вершини у вигляді капелюха;

- квіти-цінності, стеблі, листки для плетінні вінка;

- ножиці, клей;

- листи папера (формат А3);

- маркери;

- 4 конверта А4 с номерами;

- посвідчення «Науковий співробітник творчої педагогічної лабораторії ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2»;

- перелік ціннісних орієнтирів;

- перелік організацій та телефонів, з якими можна співпрацювати по кожному напрямку.

І. Інформаційне повідомлення

Шановні присутні, я рада вас вітати у творчий педагогічній лабораторії ЗОШ № 2.

Сьогодні ми з вами працюватимемо над науковою темою «Моделювання акмеологічного простору, сприятливого формуванню національної свідомості учнів». Ми маємо три скелі покатої форми. Вершина скелі – це національна свідомість учнів. Наше завдання зробити шлях дитини до вершини реальним. До цього процесу ми залучимо усіх учасників навчально-виховного процесу: учнів, батьківську громадськість, педагогів.

Для цього нам треба об’єднатися у три команди «Батьки», «Вчителі» та «Діти».

ІІ. Об’єднання в групи

Я пропоную заступникам директорів з ВР об’єднатися у 3 команди «Діти», «Батьки», «Вчителі».

ІІІ. Вправа «Знайомство»

Ми пропонуємо членам кожної команди познайомитися. Для цього треба об’єднатися в пари та взяти один в одного міні-інтерв’ю, відповівши на питання:

- Яка(ий) вас звати?

- Яка(ий) ви?

- Чим захоплюєтеся?

Після знайомства командам потрібно спільно обрати назву та девіз, створити власну емблему та презентувати себе.

v Презентація команд

ІV. Вправа «Цінність, знай своє місце!»

Я прошу мого помічника надати командам по скелі. Кожна команда створюватиме свою модель акмеологічного простору.

Перше завдання. На кожному столі є конверт № 1, у якому складені квіти-ціннісні орієнтири. Вам потрібно скласти їх за значимістю та на звороті кожної виставити номери значимості.

v Презентація роботи

V. Вправа «Вінок цінностей»

Пропоную командам на підніжжі скали розмістити вінок з квітів-ціннісних орієнтирів. Для цього можна скористатися листочками, які ви знайдете у конверті № 2.

v Презентація роботи

VІ. Вправа «Сім заповідей»

Для того, щоб посаджені нами квіти дали паростки, треба скласти 7 заповідей національно свідомого громадянина України, на основі ціннісних орієнтирів. Приблизний приклад заповідей ви знайдете у конверті № 3.

§ Приклад:

Ціннісне ставлення до:

себе - Ти майбутнє України! Бережи себе! Саме від тебе залежить здоров’я нації.

природи – Бережи природу – економічне багатство України, примножуй його!

праці – Навчання – це твоя праця! Отримуючи знання та навички в школі, у майбутньому ти можеш застосувати їх на користь України!

мистецтва – Усю свою творчість направ на те, щоб принести користь Вітчизні та радість людям!

сім’ї – Вмій цінувати кожного члена своєї сім’ї і ти зрозумієш – кожна людина – це цінність.

до держави – Поважай символи та традиції своєї країни. Шануй та бережи українську мову! Пам’ятай! Ти – майбутнє України!

до суспільства – Приймай людей, такими, якими вони є. Пам’ятай, не можна змінити іншу людину, але можна змінити ставлення до неї. Знайди в собі сили бути толерантним. Адже поруч з тобою громадяни України, якими б вони не були.

v Презентація роботи

VІІ. Вправа «Паростки успіху. Вперед до вершини!»

«Заповіді національно свідомого громадянина України» - це та чарівна волога, завдяки якій виростуть наші паростки успіху.

Відкрийте конверт № 4. У ньому ви знайдете 49 листочків та 7 стеблів. Ваша задача виготовити паростки успіху та розмістити їх від кожної квітки-орієнтиру до вершини. Одна квітка потребує один стебель та сім листочків. На листочках треба написати форми та назви роботи згідно кожному орієнтиру. Форми заходів повинні йди від простих до складних та завершуватися співробітництвом з міськими організаціями, (перелік та телефони яких є у конверті № 5). Мета роботи за кожним напрямком єдина - спланувати реальні заходи, відповідаючи на питання, яку користь це принесе Україні.

§ Наприклад:

ціннісне ставлення до природи – ярмарка ідей – встановлення в класах еко-лапм – здача макулатури – виготовлення годівничок, шпаківень, штучних гніздівель – висадка дерев, квітів – екологічна конференція – співробітництво з товариством охорони природи.

v Презентація роботи

VІІІ. Підсумки.

Мета: підсумувати отриманні знання, з’ясувати враження учасників від роботи.

Тренер цікавиться враженням команд від роботи в творчий лабораторії та пропонує учасникам відповісти на поставлені запитання:

- Чи комфортно вам було співпрацювати у творчий лабораторії?

- Плюси та мінуси роботи творчої лабораторії.

- Чи можна застосувати виготовлену модель на практиці?

VІІІ. Вправа «Усмішка по колу»

Учасники тренінгу стають у коло, беруться за руки і передають «посмішку по колу»: кожен повертається до свого сусіда справа і, побажавши йому щось приємне, посміхається, той робить так само, повертаючись до наступного учасника.

Кiлькiсть переглядiв: 150