FacebookTwitterVKontakteПідписатися на RSS

17 квітня в Бердянській загальноосвітній школі №2 відбулася педагогічна рада «Інтегроване навчання як освітній пазл Нової української школи»

17 квітня в Бердянській загальноосвітній школі №2 відбулася педагогічна рада «Інтегроване навчання як освітній пазл Нової української школи».

Одним із основних питань, яке домінує в освітніх колах 21 століття, є «за яких умов учні досягають максимальних результатів у навчанні та отримують навички, потрібні їм у реальному житті?». Саме для того, щоб навчити учнів працювати в команді, чітко висловлювати власну думку, креативити, сприймати цілісну картину світу і запроваджують в сучасній школі інтегроване навчання.

Протягом педагогічної ради вчителі отримали теоретичні знання з теми «Інтегроване навчання», з’ясували поняття “інтеграція» та «диференціація», ознайомилися з видами інтегрованого навчання та сучасними підходами до організації освітнього процесу з цього питання.

Педагоги-новатори поділилися своїм власним досвідом з впровадження інтегрованого навчання у цьому начальному році.

Смолянська Марина Володимирівна ознайомила присутніх з технологією діяльнісного методу за педагогічною технологією «Росток» в початковій школі.

Яковенко Ірина Віталіївна завзято розповіла про STEM-освіту як технологію майбутнього.

Момотюк Леся Михайлівна, учасник міського етапу конкурсу «Вчитель року-2018» зацікавила присутніх інтерактивною технологією – «Чуттєва лабораторія».

Ганзина Віталіна Олегівна разом з молодими вчителями зробили «Коло вибору», за допомогою якого можна вийти із конфліктних ситуацій. Цей прийом використано з інтегрованого курсу виховної спрямованості «Культура добросусідства».

Садовін Андрій Миколайович, фахівець з інклюзивної освіти, спрямував увагу педагогів на особливості роботи з дітьми, які знаходяться на індивідуальній формі навчання. Завдяки об’єднанню предметів з різних навчальних предметів у цих дітей розширюється кругозір, підвищується мотивація до навчання.

Підводячи підсумки педагогічної ради, заступник директора з навчально-виховної роботи Капустіна Тетяна Григорівна зазначила, що учителі, які прагнуть створити у класі сучасне навчальне середовище обирають інтегроване навчання як дієвий інструмент, який дозволяє дітям цілісно сприймати навколишній світ.

Кiлькiсть переглядiв: 101